maandag 28 juli 2014

zomeroutfits van celebs❤️

hee x
ik heb vandaag voor jullie 3 outfits van 3 celebs :) 
als 1e :selena gomez
selena
draagt: een destroys high wasted shortje? een croptop met plooitjes ( erge favoriet) de ketting maakt het heel leuk indiaanachtig met de veertjes, de zandaaltjes hebben een leuk gouden detail en de zonnenbril maakt de hele outfit af :) ik zelf vind het een geweldige outfit en ik zou het zelf ook zo aantrekken 

2de : doutzen kroes :
doutzen
draagt: een shortje waar heel leuk de zakjes onderuit steken, een rood/wit gestreept shirtje met half lange mouwtjes. zwarte hakken met bijpassende schoudertas en niet te vergeten de zonnenbril (heel handig voor de zomer) ik vind ook deze heel leuk en zou het ook zo aantrekken.

3de : katie holmes 
katie
draagt: een heel leuk geel jurkje met onderaan plooitjes/rusches, een spijkerjasje. suede laarsjes met bruine tas en natuurlijk niet te vergeten : de zonnenbril haha. Deze look vind ik heel leuk en zomers en ook een hele mooie kleur geel lekker zomers :))

dit was het alweer :( 
ik hoop dat jullie het leuk vinden 
doegg xx❤️




welke outfit vind jij het leukst? 
zet het in de reacties ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten