dinsdag 29 juli 2014

mijn favorite nagellakjes❤️

hee x
mijn 2de blogpost aah zo leuk :) ik vind het super leuk om te doen. ik wou eerst een review doen maar ik vond dit wat leuker :) en die review komt er nog wel :p 
vandaag heb ik voor jullie : mijn favorite nagellakjes van het moment. Het zijn meeste zomerlakjes.
1. 


als 1e : deze roze lakje van max.
het is een heel mooi knalroze kleurtje. dit lakje heeft een heel dun kwastje dus je kunt er alles meemaken. hij dekt goed en is makkelijk om mee te werken. ik heb nog 2 andere van deze een : groene en een gouden.

2. 
de 2de : is een turquose kleurtje van de hema. het is een matte nagelak met een niet te dik kwastje. na 2 laagjes zit hij er helemaal goed op. ook deze vind ik heel mooi. hiervan heb ik er ook nog een maar dan met glittertjes erin :)

3de : 
als 3de: is dit lichtroze kleurtje van essence (colour & go)ik vind de kwastjes van essence heel fijn. dit lakje moet je wat vaker overheen ongeveer na 3 x zit hij er echt mooi op.maar het is dan ook een hele mooie kleur (vind ik) 

4de : 
als 4de : is deze glitternagelak. het zijn blauwe glitters. ik vind deze echt geweldig, hij lakt ook heel fijn. Zeker een favoriet. 

5de: 
als 5de: dit hele felle mooie kleurtje van kiko. deze is zooo mooi hij zit er na 1 x al op maar 2x is iets mooier. dit kwastje is ook heel fijn niet te dun en niet te dik.

6de: 
als 6de : dit lichtpaarse kleurtje van :la femme beauty. dit lakje moet je wel heel vaak overlakken om hem echt mooi te krijgen, maar dat heb ik er wel voor over :) 

7de  : 
als 7de: en ja alweer een blauw/turquose kleurtje haha. ook deze is van essence. En lakt ook mooi na 2x zit hij er perfect  op ;)

8e: 
en als laatste alweer : dit koraal rode kleurtje van : max& more. deze is zo mooi na  1x zit hij er super op. ik heb hem nu zelf ook op : 
hij komt iets roder op de foto maar hij is koraal rood/roze. en ik heb het 1 x gelakt en het ziet er dan zo uit (zie foto) 

en dit was het alweer. ik hoop dat jullie het leuk vinden.
doegg xx❤️


wat is joun favorite kleurtje ?:)
zet het in de reacties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten