woensdag 30 juli 2014

back to school❤️


hee x
vandaag heb ik een back to school. ik weet het je moet nog even niet aan school denken, ik ook niet. haha school is niet leuk maar we kunnen wel leuke spullen kopen ;) laten we maar snel beginnen: 
1. 
deze agenda is van de hema, (€5,95) ik vind hem zelf heel leuk en hij is bijpassend bij men etui :)

2. 
pennen,potloden,stiften altijd handig. al deze spullen zijn van de action. (lekker goedkoop) ik heb de potloden nog wat leuker gemaakt door er washi-tape op te maken, geeft een heel leuk effect :)

3. 
mijn etui is ook van de hema, bijpassend haha ik vind hem heel leuk. (volgensmij heb ik iets met ankertjes dit jaar ) 

4. 
schrifteen zo veel schriften, allemaal van de action. lekker veel weet je zeker dat je er genoeg bent.

5. 
mijn  map ook van de action
6. 
dit kaftpapier van de hema hahah, ik vind  het hele leuke kleurtjes.
7. 
en natuurlijk mij schooltas, deze heb ik nu een jaar, ik vind het een hele mooie blauw


dit was het :) ik hoop dat jullie het leuk vinden (zoals ik altijd zeg) 

doeggxx❤️



waar halen jullie altijd je school spullen?  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten