vrijdag 1 augustus 2014

favo films :)

hee xx
vandaag : mijn favo films, laatste tijd heb ik volgensmij een obsessie voor films ik heb deze maand er zoveeel gezien oude films maar ook nieuwe films. dus hier is dan mijn favo films (ik zal kort vertellen waar de films over gaan)

1. op mijn nummer 1 staat echt : the fault in our stars.
  het is zo`n mooie film : geweldig. het gaat over een meisje en die is ernstig ziek, ze moet van haar moeder naar een praatgroep en daar leert ze een jongen kennen, ze is verliefd maar wil niet omdat ze hem geen pijn wil doen. maar de jongen geeft niet op, hazel ( zo heet ze) leest maar 1 boek steeds opnieuw maar het einde is heel stom, ze wil het einde weten en de schrijver ontmoeten in amsterdam en  daar zorgt augustus voor. meer ga ik niet verklappen :)

2. frozen (never to old voor disney)
ik ben echt verliefd op olaf, frozen gaat over 2 zussen, maar 1 zus heeft ijskrachten en komt nooit haar kamer uit tot dat ze koningin word. het gaat mis en de mensen zien haar als een monster ze rent weg en bouwt een ijskasteel met haar krachten. haar zus anna gaat haar zoeken ze ontmoet verschillende mensen/dieren/sneeuwpoppen zoals : sven (rendier) olaf ( sneeuwpop zoo leuk) kristof( een mens) die helpen haarm als ze bij haar zus komt zorgt elsa ervoor dat het hard van anna bevriest... meer zeg ik niet :)

3. step up 5 all in
in deze film komen mensen van alle step up weer bij elkaar. ze doen mee aan een tv progamma om een eigen show te winnen, maar alles blijkt doorgestoken wat nu? spannend haha :)

4. you again
een meisje had een rotschool periode door 1 mens. veel jaren later gaat haar broer trouwen maar met degene die haar leven afschuwelijk heeft gemaakt, diegene doet heel lief tegen haar en doet of ze haar niet kent maar stiekem weet ze alles nog. door omstandigheden ziet ze er weer net zo uit als vroeger, ze wil dat haar broer de waarheid krijgt en met het oefendiner laat ze een filmpje zien van de middelbare waar op te zien is hoe ze gepest is. hoe gaat het verder.. wil de broer nog wel trouwen? blijft hij lang boos ? dat ga ik niet verklappen

5. bad teacher
elizabeth neemt afscheidt van haar werk, maar als ze thuiskomt zit haar man daar en ze gaan scheiden. ze moet terug naar haar oude werk maar je ziet het al aan de titel ze is niet echt een goeie leraar, ze doet niks laat de kinderen alleen maar films zien en gaat zelf slapen totdat ze weet dat ze met een prijs heel veel geld kan verdienen oppeens word ze streng en leert die kinderen wat ze gaat in strijd met haar collega die ook nog die leuke jongen heeft wat er nog meer allemaal gebeurt moet je zelf maar achterkomen.


dit zijn een paar van mijn favo films, ik heb er nog veeel meer als je wil dat ik nog zo`n artikel maak zet het in de reacties. ik hoop dat jullie het leuk vinden :)

doegg xx



wat is jullie favo film(s)? let me know :)

6 opmerkingen:

  1. The fault in our stars wil ik zooo graag gaan bekijken!
    Leuk lijstje trouwens!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The fault in our stars staat nog op mijn lijstje van nog-te-bekijken, daar ben ik echt benieuwd naar, vooral na het lezen van het boek! Frozen vond ik ook echt geweldig, de liedjes zijn zo leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk lijstje! Er staan er een aantal op die ik nog niet heb gezien, die ga ik zeker maar eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat zijn kei leuke films vooral step up 5

    BeantwoordenVerwijderen